donderdag 19 mei 2011

Donderdag 19 mei: dag 4

Vandaag is een makkelijke doch vrij onverwacht  lange rit geworden. Wij hebben onszelf 120 km voor de wielen geschoven.Vanuit St. Quentin zouden wij via Noyon naar Compiègne fietsen ( 75 km ).
Wij zijn samen met sympathieke Piet uit Goirle verder doorgefietst naar Agnet in Clermont. Piet is zeer bedreven in gps toestanden en heeft Marcel nog heel wat nuttige info kunnen geven. Zo zijn wij vanavond aangeland in het Clermotel in Agnet en plannen wij met ons gedrieën voor morgen een golvende tocht van 80 km naar Mezières. De routine begint stilaan te komen en het bergoprijden gaat steeds beter.

Tot later,
Rik

Hoe verder van huis, hoe (nog) beter hij smaakt, pater Karel.


4 opmerkingen:

  1. Dag

    Santé hè ik zie dat het er goed aan toe gaat hè
    Een mooie rit achter de rug,het fietsen gaat normaal dag na dag beter gaan als je ,je niet forceert

    Gabriel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi papa,

    Fijn dat jullie je goed amuseren. Schol laat het jullie smaken.

    Groetjes van ons allemaal
    Katrien, Patrick, Daan, Pieter, Julie en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Marcel en Rik,

    Ik heb mij geabonneerd op de feeds van jullie blog en vandaag kreeg ik jullie verhaal van donderdag toegezonden. Het werkt dus prima.
    Nog een fijne tocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag gelukzakken, Marcel je weet dat ik er graag bij geweest was,telkens ik een bericht lees neemt de zin om er bij te zijn nog toe.We volgen met plezier jullie tocht en zien dat het goed gaat.Vanaf nu begin ik te oefenen,en drink elke avond een stevig biertje ,kwestie van jullie te kunnen volgen he.
    Groeten Andre

    BeantwoordenVerwijderen